Annoncesalg i Udkom

Udkom leverer journalistisk skarpslebne historier, der også taler til læsere uden indgående branchekendskab. Blandt andre journalister, meningsdannere og beslutningstagere.

Udkom skal være relevant og læseværdigt for ledelse og virksomhedsbestyrelser indenfor grafisk kommunikation og medier – og beslutningstagerne læser med.

I den seneste læserundersøgelse (2017) svarer 38 pct., at de har besøgt annoncørens hjemmeside, 25 pct. at de har kontaktet annoncøren og 15 pct. at de har købt produktet eller ydelsen.Udkom udgives seks gange årligt i et oplag på 3.900 eksemplarer. To gange om året udvider vi magasinet med særtillægget Udkom XL (se særskilt medieinformation). Udkom er medlem af Danske Medier, og bladets oplag kontrolleres af Danske Mediers Oplagskontrol. Magasinet er ejet af Brancheforeningen Grakom.

 

English speaking advertisers: Please find media info in English on this page (blue link box)