"MyVendo er et godt sted at lancere nyheder"

Både udstillere og besøgende bruger MyVendo messen til at mødes og snakke sammen. Det er både hyggeligt og inspirerende, og så sparer man en masse kundebesøg.

Der er kun gået et halvt år siden sidst. Alligevel er gensynsglæden på MyVendo Fair lige så stor, som den var sidste gang, hvor der var gået halvandet år siden sidste messe.

Det var sjette gang, MyVendo Fair blev afholdt, og denne gang var der 110 udstillere, som var flere end i 2021. Men man er endnu ikke kommet op på niveauet før corona, hvor der var 142 udstillere.

Til gengæld var der 715 besøgende. Det er bedre end i 2021, hvor der var 650. Men igen ikke helt på niveau med 2020, hvor messen fandt sted lige inden landet lukkede ned. Her var der knap 1000 besøgende. Tallene indikerer dog, at man nu er på vej op igen.

I hvert fald var arrangøren Ole Larsen meget tilfreds:

”Det var en meget tilfredsstillende messe, hvor både udstillere og besøgende var i godt humør og fik stort udbytte af Myvendo Fair. Vi oplever, at en meget stor del af de besøgende kommer om onsdagen på messens første åbningsdag, og dermed er torsdagen for udstillerne oplagt til at bruge ekstra tid på leverandørerne, og gå i dybden med deres nyheder og nye produkter.”

Godt sted at lancere nyheder
Hos Func var Bo Esbensen meget tilfreds, og han synes, at MyVendo er et godt sted at lancere nyheder.

”Det er fantastisk hver gang med en masse positive mennesker. Vi får en masse ud af at være på messen, forhandlerne kommer og rører ved varerne og vi får nye kunder. Det er et godt sted at netværke, og så sparer jeg en masse salgsbesøg,” siger Bo Esbensen, der også i år fik nye kunder på messen, selvom han pointerer, at man ikke sælger noget på messen, men at formålet er markedsføring.

Vi kommer igen
Det var tredje år, at Sign Service havde en stand på messen, og det bliver bestemt ikke sidste gang, for Morten Lausen fra sign service kan bruge messen til flere ting:

”Vi er rigtig glade for, at der er flere udstillere i år, det kan man virkelig mærke. Og for os er det superfint, at der er flere skilterelaterede udstillere, for det giver større opmærksomhed i den skilterelaterede grafiske branche. Jeg tror, vi har haft 25 af vores nuværende kunder, der er kommet forbi standen, og der er også kommet nogle nye, så vi er godt tilfredse, og kommer helt klart tilbage næste år.”

Godt at se, hvad der er på vej
Også en af de besøgende, nemlig Lars Rask fra Grafisk Trykcenter, bruger messen til at få talt med mange forretningsforbindelser på én dag:

«Vi kommer for at få inspiration hos vores leverandører til, hvad vi skal sælge videre til vores kunder. Mange af vores kunder spørger om nye ting, og derfor er det godt at se her, hvad der er på vej,” siger Lars Rask og tilføjer:

”Og så kommer vi for at netværke med leverandørerne, og vi får talt med rigtig mange på én dag.”

Kaffevogn
Ligesom de seneste år, gik Marie Raun Knudsen og Charlotte Grønnegaard rundt på MyVendo med kaffevogn og samlede spørgeskemaer ind.