Log ind Nulstil adgangskode

Annuller
Annuller
Webinar

Nyhedsbreve: De tre vigtigste do’s & dont’s

Hvordan du skaber nyhedsbreve, der virker?

Nyhedsbreve: De tre vigtigste do’s & dont’s
Tid og sted
  • Dato
  • 16. marts 2023
  • Starttidspunkt
  • Kl. 9.00
  • Sluttidspunkt
  • Kl. 10.00
Pris
  • Medlemmer
  • Gratis
  • Øvrige
  • 500 kr.

Tilmeldingen er bindende. Du kan omkostningsfrit melde afbud to hverdage før.

Frist og information
  • Tilmeldingsfrist
  • 15. marts 2023
  • Status
  • Ledige pladser

Marie Raun Thøgersen
Marie Raun Thøgersen

De fleste virksomheder udsender en eller anden form for nyhedsbrev. Nogle bruger mange ressourcer og har en strategi for, hvordan virksomheden skal arbejde med nyhedsbreve, og hvad målet er, mens andre har en mere løs tilgang til mediet.

Men i og med at strømmen af nyhedsbreve stiger i indbakken, er kampen om opmærksomhed og effekt blevet skærpet. Derfor er det blevet endnu vigtigere at se på, hvad man absolut ikke skal gøre, men også på hvad der virker.

På webinaret kommer vi ind på de tre vigtigste dont’s, og også hvad man som minimum kan gøre i stedet.

De tre største faldgrupper vi ser hos virksomheder i dag, hvad gælder deres nyhedsbrev er:

1: Manglende strategi

2: Opsætning af nyhedsbrevstemplate

3: Permission marketing

På en time kan vi lige nå at kradse i lakken i nyhedsbrevets vidunderlige verden, men du får helt sikkert noget med hjem, du kan bruge i dit eller din kundes nyhedsbrev efter webinaret.

Oplægsholder
Mette Hertzmann er CEO og partner i digitalbureauet Symbiotisk. Mette er specialist i at forretningsudvikle og styrke virksomheders kernekommunikation med nyhedsbrevet og onlinemediet som salgs- og marketingsværktøj. Hun har undervist 100-vis af virksomheder i at øge performance på deres nyhedsbreve.

Målgruppe 
Marketing- og kommunikationsansvarlige

Tilmeld dig arrangementet