På HUSET i Middelfart den 24. marts 2022

Virksomhederne i kommunikationsbranchen er i konstant udvikling og forandring. Og forandringerne de seneste to år har stillet store krav til både ledelse, medarbejdere og virksomhedens evne til at tilpasse sig.  

På GRAKOM Dagen stiller vi skarpt på de aktuelle tendenser og udfordringer for kommunikationsbranchen i 2022.

De ændrede arbejdsmønstre og manglen på kvalificeret arbejdskraft stiller krav til ledelsen om at kunne tilbyde en fornuftig balance mellem arbejde og privatliv. Vi sætter fokus på stresshåndtering, og hvordan man bevarer sin robusthed under pres og forandringer.

Klimaforandringer og krav om grøn omstilling medfører massiv interesse fra både marked og lovgivere med krav om handling nu. Hvad driver forbrugerne, når der tages grønne valg, og hvad har en af de helt store aktører på markedet gjort?

Digitaliseringen af kommunikationsbranchen buldrer fortsat derudad. Hvilke tendenser ser vi inden for sociale medier, hvad bliver hot i 22, og hvad driver den digitale innovation?

Vi åbner konferencen med et politisk indspark fra Christiansborg, hvor branchens stemme på Borgen vil aflæse de politiske røgsignaler, der er relevante for kommunikationsbranchen. Vi inviterer et kendt erhvervsnavn til at fortælle om, hvordan det er lykkedes med at navigere i en tid, som er præget af uforudsigelighed og utryghed.  

Og som altid slutter vi af med et godt grin.

 

Sponsorer :

 

Tilmelding

Deltager #1
Deltager #2
Deltager #3
Deltager #4
Deltager #5
Deltager #6