Den grafiske kommunikationsbranche har gennemgået enorme forandringer de seneste 20 år. Digitaliseringen er kommet tordnende, nye kommunikationsplatforme har udfordret de trykte medier og konkurrencen fra udlandet er intensiveret.

Men de virksomheder, der er på markedet i dag, står stærkere end nogensinde, og har ved dygtighed og omstillingsparathed vist deres berettigelse.

Det vil vi gerne hylde, og Grakom Dagen 2019 sætter fokus på, hvor branchen har sejret, men giver også et bud på, hvor der ligger nye muligheder for udvikling.

Igen i år er der en række fælles oplæg og tre spændende spor, du kan vælge.

De tre spor
Fokus på bæredygtighed og en markant plads i den cirkulære økonomi er et kendetegn for de danske trykkerier. Branchen er i dag, på trods af en række fordomme, en af de mest miljøbevidste og kan bevise det. Få mere indsigt på sporet: Bæredygtighed

Nye muligheder dukker op på de digitale platforme, og vi sætter spot på, hvilke tendenser der skaber muligheder for branchen i øjeblikket. Hør mere om hvor du skal holde et vågent øje på sporet: De digitale markedsmuligheder

Hvad er sandt, og hvad er falsk i dagens mediebillede? Vi kigger på fake news, hvordan medierne skaber frygt. Men også hvor lette vi er at manipulere som kunder og forbrugere. Bliv overrasket og lidt skræmt på sporet: Manipulation

 
To stay or to go buffet
Vi gentager succesen fra sidste år, hvor der som afslutning er mulighed for at netværke, vende dagens oplevelser med din kollega og få en gang mad, som også kan tages med i bilen, hvis du har travlt.

Dagen før dagen
Også i år kan du ankomme dagen før, netværke med kolleger og folk fra branchen under en middag og overnatte på HUSET, så du er klar til Grakom Dagen.

 

Tilmelding

Deltager #1
Deltager #2
Deltager #3