Om Grakom

Læs mere om Grakom:

Virksomheder, der arbejder i værdikæden inden for kommunikation står over for et foranderligt marked med teknologisk og digital udvikling, global konkurrence, nye markedsmuligheder og nye udfordringer. Samtidigt er branchen underlagt en omfattende politisk regulering.


Det kræver et stærkt, troværdigt og synligt samlingspunkt for virksomheder og foreninger, der beskæftiger sig med alle former for kommunikation. Samlingspunktet er Grakom - Brancheforeningen for Kommunikation, Design & Medieproduktion.

 

Grakom er foreningen for alle dele af branchen. Det gælder lige fra industrivirksomheder til kreative rådgivere samt handels- og servicevirksomheder.

 

Grakoms primære formål er at arbejde for at skabe de bedste udviklingsmuligheder og rammebetingelser for foreningens medlemmer. Grakom varetager medlemmernes interesser, skaber værdi for virksomhederne og styrker deres grundlag for forretning.

 

I Grakom får medlemmerne konkret rådgivning og servicetilbud, ny viden og værdifulde netværk.

 

Brancheforeningen Grakom er stiftet i 2015 af Grafisk Arbejdsgiverforening (GA), der nu opererer under det nye navn.

Hør hvad medlemmerne siger: