Det digitale arbejdsliv efter corona

Webinar

To års digitalisering på to måneder. Det er, hvad vi ifølge Microsofts CEO har oplevet under corona-krisen.

Virksomheder har på ingen tid digitaliseret deres arbejdsplads og fundet nye måder at nå ud til kunderne på. Men hvad har vi egentlig lært, og hvad bliver de langsigtede konsekvenser af corona på vores måde at arbejde på, og hvordan fastholder vi de positive forandringer? 

Astrid Haug kommer med sit bud på, hvordan du tager det bedste fra krisen og lærer af det, så du bliver bedre til at arbejde med forandringer. Så du får det arbejdsliv, du har fortjent, fordi glade medarbejdere fører til glade kunder.

Om Astrid Haug
Astrid Haug har prøvet lidt af hvert. Valgkamp i USA, pressechef på Christiansborg, særlig rådgiver, community manager på Berlingske– og nu på syvende år chef i eget firma, Astrid Haug Bureau, hvor hun rådgiver om digital og strategisk kommunikation. Hun har skrevet en håndfuld bøger om sociale medier, digitalisering og kommunikation, og er bogaktuel igen. Derudover er hun medlem af en række bestyrelser, bl.a. Unicef, Bryd Tavsheden og Symbion, og er ofte i medierne for at give sin analyse af en aktuel sag.

Tilmelding

Deltager #1
Deltager #2
Deltager #3