NOPA's årsmøde

26.-27. november // Stockholm

 

Program for NOPA's årsmøde

Torsdag den 26. november // Seminar 11:00-17:30
What can we learn from disrupting technologies and trends in other industries? 
Jon Forsell, Happy Bear AB, moderator of the seminar

200 marketing directors’ view on print 
Madeleine Thor, MD, The IRM Institute for Advertising and Media Statistics

Where is the money going – and why? 
Jan Morten Drange, MD, The Norwegian advertisers association

Why do Landa investors put loads of dollars in a new printing press platform? 
Koen Vlieghe, Regional Business Manager Benelux & Nordics, Landa Digital Printing

Our customers have already moved online. How can we promote their sales process? 
Wouter Haan, CEO, Simian/Reclameland.nl

The difficult art of broadening your offer while maintaining simplicity 
David André, CEO, Mailworld

Printing and sustainability – this is what your clients expect from you! 
Håvard Grjotheim, CEO, ScandBook

How to think about recycling and biodegrading of printed material 
Alon Schnitzer, Global Flexible Packaging Market Development, HP Indigo

NOPA's årsmøde bliver afholdt i forlængelse af seminaret.

Middag kl. 19:00 på Hotel Birger Jarl, Birger Jarlsgatan 61A, 113 53 Stockholm (samme sted som seminaret).

Fredag den 27. november
Virksomhedsbesøg hos Scania

Du skal være medlem af NOPA for at kunne deltage på årsmødet. 

Kort om NOPA

Som medlem af NOPA - Nordic Offset Printing Association - får du mulighed for at øge dit netværk og suge inspiration fra branchens førende trykkerier i de nordiske lande.

Formålet med NOPA er at skabe rum, der fungerer som et eksklusivt møde- og netværksforum for ledende offset trykkerier og deres leverandører. På de årlige to-dages møder, som foregår forskellige steder i Europa, samles medlemmerne til fagpræsentationer, debatter og netværk, og der sluttes af med en middag. Dagen efter er der indlagt en række virksomhedsbesøg, som afspejler best practice i det pågældende land.

Det giver mulighed for blive opdateret på markedstrends, produktudvikling og teknologi samt udveksle ideer med kolleger og konkurrenter, som kan inspirere til den fremtidige udvikling i ens egen virksomhed.

NOPA begyndte som en forening for rotationstrykkerier, men i dag er den åben for alle offsettrykkerier og leverandører. Der betales et årligt kontingent på 1.100 EUR som dækker deltagelse i møderne for trykkerimedlemmer.

GRAKOM er medlem af NOPA som foreningsmedlem, og formålet er at udbrede kendskabet til NOPAs formål og aktiviteter til den danske branche.

Læs mere om NOPA og tilmeld dig